torsdag 27 mars 2008

Flöden, flöden , flöden...

Nyhetsflöden är ett användbart hjälpmedel, särskilt yrkesmässigt. Men det funkar även rätt bra även om man vill hålla reda på sina favoritbloggar och vanliga hederliga nyheter från t.ex. GP. Jag har lagt in några feeds i Google Reader men tycker egentligen att jag prenumererar på för lite för att det ska kännas nödvändigt. Däremot kan jag tänka mig att Jan Szczepanskis inbox fullständigt svämmar över av flöden... Jag prenumererar nu på BLRbloggen, GP, DN, Bosse Bildoktorn i P1 (måste ju hålla mig uppdaterad med tanke på att vår bil åker på nya spännande fel hela tiden...), Bio.nu och En annan sida, en blogg jag brukar läsa. Jag ska testköra detta ett tag nu och kanske visar det sig ändå till slut att Google Reader är nödvändig...

Nu är jag tvungen att ta in O från bakgården innan han blir insnöad i vagnen... Vi syns på fredag, då är det Wikis som gäller!

Inga kommentarer: