onsdag 26 mars 2008

Rollyo och Insuggest

Jag ligger lite efter med mina uppgifter efter alla bogseringar och äggletande och annat. Men nu ska jag ta tag i det hela igen! Jag började idag med att nosa lite på Rollyo och gjorde en egen searchroll som jag sökte i. Jag valde kanske en lite lustig kombination men det funkade faktiskt! Jag gjorde en som hette parenting and film. När jag sedan sökte på barnfilm fick jag upp träffar från de länkar jag lagt till rörande de två olika områdena. Skoj! Vad gäller Insuggest är jag helt såld på idén att få förslag på sidor man skulle kunna vara intressad av. Idag går jag mer "från gård till gård" och hittar på så sätt nya ställen. Jag valde en basic sida som Ginza och fick många bra förslag på andra sajter där man kan köpa musik. Perfekt! Insuggest tror jag verkligen att jag kommer att använda i fortsättningen.

På bilden kan man skåda min systerson Sebastians tjusiga påskkreation!

Inga kommentarer: