måndag 20 oktober 2008

Omledning av trafik!

Jag har fått uppenbara logistik och transporproblem - mellan mina bloggar... Det är helt enkelt en för mycket. Eftersom 23 saker är avslutade (kursen - inte lärandet) så har det nog mest blivit privata saker i den här jobbmailen också! Därför gör jag en omledning av trafiken. Från denna bloggen till min andra.

Sen har jag ju Olivers blogg att tänka på också, för även om det har visat sig att han är ett datorgeni och vet fler spännande kortkommandon än vi, som hur man stänger ner alla fönster samtidigt eller får bort å, ä och ö så har han lite problem med stavningen. Så än så länge så får han sufflera medan jag skriver och det är också en konst, att tolka hans mufflade ljud. Men det brukar lösa sig.

Så från och med nu så kan ni uppsöka den här adressen (som även finns som en länk under Andra sidor) om ni vill läsa mer om oftast totalt meningslösa tankar som rör sig i mitt huvud.