tisdag 17 juni 2008

Do the Doodle...

Det här med Doodle som Kakan skrev om i sitt inlägg är ju hur kul som helst! Jag gör en helt ovetenskaplig test om hur många som äter jordgubbar till midsommar just nu och förvånansvärt många svar har redan trillat in. Jag gjorde det enkelt för mig och mailade ut länken till ett gäng personer att besvara men man kan ju precis lika gärna lägga ut den i bloggen. Därför gör jag det också. Mycket lätt och smidigt och kul om man vill göra en liten snabb gallupundersökning och man säkerligen använda den mer seriöst också! Det får jag testa när den sidan sätter till... Det är kul att testa lite olika funktioner när man får tid över, vilket i mitt fall blir när oliven sover en lur och jag bestämmer mig för att jag inte har någon lust att städa eller hänga upp tvätten.
Trevlig midsommar allihop!

Inga kommentarer: