söndag 27 juli 2008

Sand sand sand

Nu har vi varit två dagar i Falkenberg och tittade på SM i beachvolley och försökt att inte svettas ihjäl... Det var varmt, soligt och mycket folk på Skrea strand och Oliver ville gärna också vara med tror jag för han gillade bollarna! Nu är vi hemma igen och fascineras över hur mycket sand som kan fastna på alla möjliga och omöjliga ställen... Vi undviker solen idag eftersom vår hudton mer liknar rosa än vit eller brun och Oliver gillar inte värmen för mycket. Nu kan han dessutom röja runt på sina vanliga ställen och leka med sina leksaker igen. (och framförallt sova i sin egen säng!) Jag har även laddat ner ett antal av P1´s sommarprogram i min Mp3-spelare och idag har jag lyssnat på Dolph Lundgren. Kanske inget givet val men väldigt kul att höra! Nu har han ju skippat sin svenglish också fast han har antagit ett annan, mer dramatiskt talsätt vilket var lite irriterande ibland. Men som sagt, Dolph var faktiskt värd att lyssna på! Det var mycket jag inte visste om Dolph. :) Nu ska jag beta av några fler som jag har missat.

2 kommentarer:

Katharina sa...

Vad kommer det sig att han heter Dolph egentligen? Det har jag funderat på... Har du något svar?

Lena sa...

Men du, det var jag faktiskt! Det kommer från hans farfar. Det har jag läst i Wikipedia :)