onsdag 23 juli 2008

Sista veckorna i frihet...

Nu närmar sig jobbstarten med stormsteg för mig. Jag har börjat bli lite stressad... Särskilt som jag idag försökte söka efter en resehandbok om Rom i vår katalog och gick fullständigt bet! Jag hittade den på hyllan i bibblan ändå för man kan väl SAB-systemet liksom. Svante var vänlig nog att bokstavera R O M åt mig också, ifall jag hade misslyckats där redan... Men men, det ordnar sig nog när jag väl kommit in i jobbet. Även om det är ett år sen jag jobbade så brukar allt komma tillbaka när man väl är där. Hoppas jag i alla fall... annars hör jag till det där beryktade undantaget. Det som bekräftar regeln. Då sitter jag där vid skrivbordet den 11 augusti och har glömt var on-knappen sitter på datorn... Men än så länge är det semester och de senaste dagarna har vädret bättrat på sig avsevärt och idag var vi nere på beachen här i Sandared och Oliver kom i närkontakt med Viaredssjön och sanden. All denna sand som fastnar ÖVERALLT. Det blir nog ett hopp i badbaljan ikväll. På återseende!

3 kommentarer:

Kristallena sa...

Det ska bli jättekul att du kommer tillbaka Lena! Välkommen, vi har saknat dig!

Lena sa...

Tack!

Katharina sa...

Åh vad gott med strand och sand!
Och badbalja på kvällen är väl alldeles ypperligt. =)