tisdag 12 februari 2008

Between naps

Att blogga hemifrån är väl ingen match tänkte jag men efter tre dagar hade jag ändå inte kommit igång, det är inte alltid så lätt att tajma mina datortider med Olivers sovtider... Men nu sover han sött i sin säng kramandes Bamseboken... Mitt första hinder på bloggvägen var att försöka fatta hur jag skulle skapa en till blogg när jag redan har en på Blogger och under mitt Googlekonto. Men jag lyckades till slut, skam den som ger sig! Ska dokumentera min framfart inom 23 saker här samtidigt som det givetvis kommer en och annan betraktelse från livet som hemmafru i Sandared... Ack så spännande...

2 kommentarer:

Katharina sa...

Tror säkert att hemmafrulivet i Sandared är helt i klass med livet på Wisteria Lane eller i Stepford. Det gäller bara att kika bakom fasaderna vettu!

silla sa...

Hej! Stort GRATTIS till Oliven som somnade utan problem. Hoppas att han och mamma har varit ute på en långpromenad idag. Jag hörde ett rykte om att det finns någon som tycker om att åka vagn... Ha det så gott! Lena