måndag 18 februari 2008

Egen rubrik

Jag är inte så väl bevandrad i Photoshops underbara värld, men jag testade att ta min rubrikbild och skriva en egen rubrik på den och skippa den i Blogger. Det funkade ju rätt bra. Något annat har jag inte hunnit med. Däremot har vi gått vår dagliga promenad och O har idag fått en ny mössa, han blev så glad att han somnade direkt... Undertecknad har även hunnit med att rengöra garageporten. Eller rengöra och rengöra, skrubba lite och sen slänga hinkar med vatten på som sköljning. Grannarna undrade nog vad jag höll på med, hemmafrun har fått fnatt! tänkte dom förmodligen bakom gardinerna... Egentligen behövs bryskare tag i form av högtryckstvätt, men det får bli till våren. Solen skiner och snödropparna blommar, inte illa för februari. Nu tror jag att jag lägger mig på soffan.

2 kommentarer:

Katharina sa...

Tänk att bli så glad så man somnar! Det måste vara nåt det, är det steget som kommer efter "jag är så glad att jag gråter"? Den ultimata glädjen liksom?

Svante sa...

Klart husmor blir trött av att kasta vatten på garagedörren...