lördag 9 augusti 2008

En dag kvar...

Nu är det bara en dag kvar av min mammaledighet. Jag ser fram emot att komma tillbaka till BLR och mitt gamla skrivbord och min gamla/nya stol. Och att få träffa gamla och nya arbetskamrater och få göra gamla och nya arbetsuppgifter! Men imorgon ska jag njuta av min sista dag med Oliven (fast jag kommer ju att få umgås med honom på onsdagar hela hösten) och han kommer förmodligen att bli ihjälkramad... Just nu går han överallt, blir förbannad om han inte får som han vill, har värsta blåtiran efter en närkontakt med ett Höganäskrus, är kramig och tycker inte om när folk går ut genom dörren, älskar att fingra på allt som har knappar, äter gärna glass och muffins om han får, älskar att bläddra i böcker och har alltid byxorna halvt på svaj. Han är med andra ord en ganska typisk ettåring men ändå inte, för han är ju the one and only Oliver Knut Per Holmberg!!

Inga kommentarer: